بهترین روش درمان کبد چرب

يکشنبه 30 تير 1398
12:07
admin

برای پیشگیری از ابتلا و درمان کبد چرب اکثربیماران ترجیح می دهند از دارو و روش های گیاهی استفاده کنند. چه بخوریم و چه نخوریم تا از شر کبد چرب خلاص شویم و بهترین روش درمان کبد چرب را پیش گیریم.


بهترین راههای پیشگیری و درمان کبد چرب با داروهای گیاهی و تغذیه

برای درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به بیماری خطرناک و کشنده کبد چرب استفاده از روش های طب سنتی و داروهای گیاهی بهترین راه است. راهی که هر کسی با اطمینان آن را دنبال می کند، بدون درد و بدون عوارض! برای درامان ماندن از کبد چرب و برای درمان کبد چرب بایستی تغییراتی در برنامه غذایی خود ایجاد کنید و با استفاده از عرقیات و مواد غذایی طبیعی بدن خود را به سمت سلامت پیش ببرید. در این بخش مجموعه ای از بهترین راه و روش های درمان کبد چرب و پیشگیری از ابتلا به کبد چرب با طب سنتی را برایتان خواهیم گفت.



بهترین راه درمان کبد چرب

بهترین راه درمان کبد چرب


درمان سریع کبد چرب با طب سنتی

قبل از درمان کبد چرب، علت را بشناسید


چه کسانی کبد چرب می گیرند؟

کسانی که دیابت و بیماری قند نوع یک یا دو دارند اما بدنشان انسولین را پس می زند حتی اگر انسولین تزیریقی باشد اینها دچار کبد چرب می شوند چرا انسولین کریستال بزنند چه انسولین شیری رنگ.

کسانی که داروهای شیمیایی خاص مصرف می کنند که اثر سوء بر روی کبد دارد. مخصوصاً آنتی بیوتیک ها چرک خشک کن ها بدون تجویز متخصص، بدون آنکه عفونت یا چرک داخلی ثابت بشود از پیش خودشان می خورند و متأسفانه در کشور ما زیاد است.

چاقی، اضافه وزن، در چربی ها وقتی تری گلیسرید خون بالا برود کبد را چرب می کند.

کسانی که مصرف چربی زیاد دارند سرخ کردنی، تف دادنی، بو دادنی چند بیماری می آورد حتی سوزش چشم و خارش چشم و یکی هم ایجاد کبد چرب است.

کسانی که تخم مرغ نیمرو و یا آب پز زیاد می خورند چند بیماری می آورد که یک از آنها کبد چرب است.

کسانی که خود درمانی های غلط دارند از پیش از خودشان کاهش وزنشان را سریع انجام می دهند. مثلاً در هفته بیش از دو کیلو وزنشان را کاهش می دهند. این کار هم عوارض سوء دارد علاوه بر سکته، کبد را هم چرب می کند.

کسانی که آب آلوده، شیر آلوده یا جگر سیاه مانده گوسفند یا گاو مصرف می کنند به کبد چرب مبتلا می شوند، زیرا هر تکه از جگر سیاه به مقدار نیم کیلو پی و دنبه کلسترول بد دارد. درست است که اینها حلال گوشت هستند و خوردنش اشکال ندارد اما زندگی شهری و کم تحرکی با آن سازگار نیست. اگر چنین شخصی یکی دو تا سیخ جگر بخورد معلوم است که کبدش چرب می شود. کلسترول بد خون بالا می رود.

بهترین راه درمان کبد چرب

بهترین راه درمان کبد چرب


برای پیشگیری و درمان کبد چرب این غذاهای را نخورید

چای ، سرخ کردنی ، غذاهای چرب و پر حجم ، سیر داغ ، پیاز داغ ، آب همراه غذا ، دوغ همراه غذا ، تخم مرغ ، تنقلات شور ، دارو ، پفک ، یخمک ، روغن سرخ کردنی ، شیرینی ، غذای فریز شده ، نمک زیاد ، ترشیجات ، رب ، سس و...


برای پیشگیری و تسریع درمان کبد چرب این خوراکی ها را بخورید

غذاهای مفید برای کبد :آب ، میوه جات ، لیمو ترش ، روزی 4-5 واحد سبزیجات ، ترشیجات طبیعی ( مثل زرشک یا شاتوت که بهترین دارو است .) انواع مرکبات ، غلات سبوس دار . نخود، سیب، به، انگور، کرفس، دارچین، بالنگ، زعفران، ماش، شقاقل، زیتون، زنجبیل، زردچوبه، انجیر، کاهو، اسفناج، هویج، زرشک و کدو.


بهترین راه درمان کبد چرب

بهترین راه درمان کبد چرب


درمان کبد چرب با توصیه های طب سنتی و تغذیه

1- اولین توصیه اصلاح تغذیه و شیوه زندگی است.کاهش مصرف گوشت چربی و مواد قندی و مصرف بیشتر میوه و سبزیجات توصیه کلی بسیار مفید است.


2- جایگزینی گوشت با سویا جایگزینی شام با سالادی شامل هویج، کلم، کاهو، ترب، تربچه، سرکه، سیب، آبغوره، پرهیز از آب خوردن بین غذا، استفاده بیشتر از سیر، پیاز، سبزیجات تازه، لیموترش و سیب در رژیم غذایی روزانه بسیار مفید است.


3-هر روز خوردن یک مشت برگ زرد آلو


4- خوردن 7 برگ کاسنی یا یک استکان عرقکاسنی


6- یکی دیگر از شیوه های درمان کبد چرب و کاهش جذب چربی در بدن مصرف زنجبیل در برنامه غذایی هفتگی است. افرادی که در طول هفته 2 تا 3 بار زنجبیل استفاده می کنند، می توانند از خواص درمانی آن در افزایش میزان متابولیسم و سوخت و ساز بدن و کاهش جذب چربی ها بهره مند شوند. برای این منظور می توانید یک تکه زنجبیل را درون یک کاسه ماست رنده کرده و آن را بعد از صرف وعده های غذایی میل کنید.


7- نیم گرم زعفران را بخورند که هم پیشگیری است هم درمان

بهترین راه درمان کبد چرب

بهترین راه درمان کبد چرب


خواص زعفران برای درمان کبد چرب

8- نوشیدن یک لیوان آب که در آن عصاره یک لیموترش تازه وجود دارد در آغاز روز می تواند بهترین دارو برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب باشد. از آنجا که لیمو سرشار از ویتامینC است و به عنوان یک آنتی اکسیدان می تواند نقش موثری در هضم و جذب مواد مفید در بدن داشته باشد، قابلیت زیادی در پیشگیری و درمان کبد چرب دارد.


9-خوردن یک لیوان آب لبو در صبح و شب در درمان فشار خون بالا موثر است. یکی از راه های درمان کبد چرب نوشیدن آب لبو است.

منبع:fa.alalamtv


[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به abhh است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]